فروشگاه آنلاین ادوات موسیقی

فروشگاه ساز کالا فروشنده انواع سازها همچون گیتار، پیانو و سازهای زهی

فروشگاه آنلاین ادوات موسیقی

فروشگاه ساز کالا فروشنده انواع سازها همچون گیتار، پیانو و سازهای زهی

  • ۰
  • ۰

امروزه شرکتهای مختلفی به تولید انواع آمپلیفایر گیتار الکتریک میپردازند که بعضی از آنها شناخته شده هستند و بعضی دیگر با وجود اینکه از کیفیت مناسبی برخوردار هستند، در بازار رقابت جایگاهی کسب نکرده اند. در این پست به معرفی چند برند معتبر میپردازیم.

برند-های-امپلی-فایر.jpg

وکس VOX

شرکت وکس از دهه 57 در حال فعالیت است و در دهه ۶۰ مدلهای معروف AC15 و AC30 را تولید کرده است که هنوز هم در میان نوازندگان از محبوبیت بالایی برخوردار است. این دو مدل به سرعت پس از روانه شدن به بازار از محبوبیت بالایی میان نوازندگان بهره مند شدند. از جدیدترین و بهترین سری های وکس میتوان به VT, NT, VX و AV اشاره کرد. برای مشاهده آمپلی فایر های گیتار الکتریک وکس میتوانید این صفحه را مشاهده کنید.

فندر Fender

کمپانی فندر علاوه بر تولید امپلیفایر، به تولید گیتار و لوازم جانبی این ساز مشغول است. لئو فندر،‌صاحب امتیاز کارخانه های این شرکت حدود ۶۰ سال است که در تولید امپلیفایر یکی از بهترین برند ها بشمار میرود. تنوع محصولات فندر نسبت به وکس بیشتر بوده و برای انواع سازها همچون گیتار الکتریک، آکوستیک و بیس امپ تولید کرده است.

  • ۹۸/۰۵/۱۵
  • sazkala shop

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی