فروشگاه آنلاین ادوات موسیقی

فروشگاه ساز کالا فروشنده انواع سازها همچون گیتار، پیانو و سازهای زهی

فروشگاه آنلاین ادوات موسیقی

فروشگاه ساز کالا فروشنده انواع سازها همچون گیتار، پیانو و سازهای زهی

  • ۰
  • ۰

اگر هنوز یک فرد مبتدی هستید و در فکر خرید گیتار الکتریک میباشید، بهتر است قبل از تصمیم گیری برای خرید در مورد هر برند اطلاعات داشته باشید. شاید با مشاهده ویترین مغازه ظاهر یک ساز نظرتان را جلب کند و تصور کنید که این همان سازی است که میخواستید! در این صورت امکان دارد بعدها نظرتان درباره آن تغییر کند و از خرید خود پشیمان شوید. با ما در ادامه برای توضیح هر برند و راهنمای خرید این ساز همراه باشید.

فندر Fender

شرکت فندر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گیتار الکتریک در دنیا میباشد که از معروف ترین مدلهای آن میتوان به Telecaster و Stratocaster اشاره کرد که از محبوبیت زیادی در میان نوازندگان سبکهای بلوز و کانتری برخوردار است. این دو مدل در همان ابتدای معرفی شان بسیار مورد استقبال قرارگرفتند و تا به امروز میتونا گفت که بیشتر آهنگ های دیوید گیلمور سایر نوازندگان کلاسیک با این مدلها ضبط شده است. سازهای فندر در سه مدل آمریکایی، مکزیکی و چینی تولید میشوند.

آیبانز Ibanez

آیبانز از برندهای مورد علاقه نوازندگان سبکهای مدرن همچون جان پتروچی، Steve Vai و جو ساتریانی میباشد. این برند بیشتر با مدل RG معروف شده است که ب دارای ۳ پیکاپ میباشد، دو عدد این پیکاپها هامباکر میباشد که صدایی ضخیم و بم تولید میکنند و پیکاپ میانه، سینگل کویل است که صدایی شفاف و گرم دارد. ایبانز را میتوان یک برند مدرن و به روز در مقایسه با سایر برندها معرفی کرد. میتوانید قیمت گیتارهای ایبانز، فندر و سایر مدلها را در صفحه قیمت گیتار الکتریک مشاهده کنید.

کورت Cort

کورت نیز یک برند شناخته شده در میان نوازندگان گیتار الکتریک بشمار میرود. محصولات کورت در تمام سلیقه ها و سبک ها موجود هستند. به عنوان مثال میتوان به مدل CR250 که مشابه مدل کلاسیک لس پائول طراحی شده یا مدل X500 که برای سبکهای مدرن تر همچون متال و راک ماسب است اشاره کرد. کورت برای تمامی سبک ها و افراد حرفه ای و مبتدی گیتار الکتریک تولید کرده است و تنوع محصولات بالایی دارد. اگر یک نوازنده مبتدی هستید مدلهای ساده این کمپانی همچون COrt X2 و Cort X1 گزینه های مناسبی برای شما خواهند بود.

  • ۹۸/۰۵/۱۴
  • sazkala shop

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی