فروشگاه آنلاین ادوات موسیقی

فروشگاه ساز کالا فروشنده انواع سازها همچون گیتار، پیانو و سازهای زهی

فروشگاه آنلاین ادوات موسیقی

فروشگاه ساز کالا فروشنده انواع سازها همچون گیتار، پیانو و سازهای زهی

  • ۰
  • ۰

CLP645 نتیجه ی دانش و تخصص یاماها در 125 سال تولید پیانوی آکوستیک است. پیانو یاماها سری CLP با استفاده از تکنولوژی هایی برای دستیابی به شباهت بی اندازه به پیانوهای گراند، تجربه ای بی نظیر برای نوازندگانی در تمامی سطوح رقم زده اند. صدا و لمس درست مشابه پیانوی آکوستیک است، به طوری که تغییر پیانوی دیجیتال به آکوستیک برای نوازنده مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

یاماها در ساخت این پیانو دیجیتال از چوب طبیعی استفاده کرده است و با بلندگو‌های استریو تقویت شده و افکت‌های از پیش ساخته شده برایتان صداهایی خاص و با کیفیت بسیار بالا به وجود می‌آورد.

مزایای مدل CLP645

صدای فوق العاده پیانو مدلسازی VRM صدای حاصل از ارتعاش کل ساز، درست مانند پیانوی گراند در یک پیانوی گراند، سیم ها و رزونانس صدا در کل بدنه ی ساز ارتعاشی ایجاد می کند و شنونده صدا را از جهت های مختلف شنیده و غرق در آن می شود. تنها سیم هایی که نواختید مرتعش نمی شوند، بلکه سایر سیم ها نیز به ارتعاش سیم اصلی واکنش نشان می دهند و این یکی از دلایل صدای پیچیده و غنی پیانو است. این ویژگی در  Clavinova از طریق Virtual Resonance Modeling (VRM) شبیه سازی شده است. برای خرید این پیانو میتوانید به صفحه پیانو CLP 645 مراجعه کنید.

 
  • ۹۸/۰۵/۱۴
  • sazkala shop

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی