فروشگاه آنلاین ادوات موسیقی

فروشگاه ساز کالا فروشنده انواع سازها همچون گیتار، پیانو و سازهای زهی

فروشگاه آنلاین ادوات موسیقی

فروشگاه ساز کالا فروشنده انواع سازها همچون گیتار، پیانو و سازهای زهی

  • ۰
  • ۰

شرکت ESP تولید کننده گیتار الکتریک ژاپنی میباشد که کارخانه های آن در آمریکا، کالیفرنیا و توکیو موجود میباشند. این کمپانی سازهای اختصاصی و سفارشی برای نوازندگان معروف دنیا تولید میکند. از جمله نوازندگانی که از سازهای این کمپانی استفاده میکنند میتوان به Slash, James Hetfield, Kirk Hammet اشاره کرد.

نحوه تولید این سازها با سایر گیتارهایی که در بازار مشاهده میکنید تفاوت دارد، این سازها با دقت بسیار بالا و توسط دست انسان تولید میشوند. رگلاژ و تنظیم آنها نیز زیر دست متخصصان مجرب انجام میشود. به همین دلیل کیفیت استثنایی ای داشته و قیمت آنها بسیار بالا میباشد، بنابراین مردم عادی توانایی خرید این مدلها را نخواهند داشت.

گیتار-های-esp-ltd.jpg

برای اینکه نوازندگان عادی نیز بتوانند از محصولات ESP استفاده کنند، این کمپانی خط تولید ESP-LTD را راه اندازی کرده است. محصولات این خط تولید از کیفیت معمولی و مواد رایج در بازار تولید شده اند، علاوه بر این دست انسان نقشی در تولید آنها نداشته و توسط دستگاه های هوشمند CNC طراحی و تولید میشوند. این سازها از لحاظ کیفیت رقبای برندهای ایبانز و فندر محسوب میشوند اما کمی پایینتر از مدلهای اصلی ESP هستند. میتوانید برای خرید گیتار الکتریک ESP-LTD به این صفحه مراجعه کنید.

  • ۹۸/۰۵/۲۸
  • sazkala shop

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی