فروشگاه آنلاین ادوات موسیقی

فروشگاه ساز کالا فروشنده انواع سازها همچون گیتار، پیانو و سازهای زهی

فروشگاه آنلاین ادوات موسیقی

فروشگاه ساز کالا فروشنده انواع سازها همچون گیتار، پیانو و سازهای زهی

  • ۰
  • ۰

همانطور که میدانید هزینه کوک، تعمیر، رگلاژ و تنظیم پیانو برای نوازندگان مقدار قابل توجهی میباشد و علاوه بر این، زمان زیادی صرف میکند. اولین و رایج ترین هزینه نگهداری پیانو هزینه کوک و رگلاژ آن میباشد که تقریبا هر یک الی دو سال نیاز تنظیم میباشد. تنظیم کوک نسبت به فضا و جنس و مدل پیانو متفاوت میباشد، به عبارت دیگر میتوان گفت این حرفه نیازمند تخصص و مهارت بالا میباشد.

تنظیم رگلاژ

یکی دیگر از مسائل مهم تنظیم رگلاژ این ساز میباشد. پس از کوک کردن باید رگلاژ ساز توسط متخصص مجرب انجام شود. رگلاژ فاصله سیم ها و نحوه عملکرد پیانو را تنظیم میکند، سازی که رگلاژ نشده باشد در واقع تنظیم نیست و نواختن با آن کمی دشوار است. میتوان گفت رگلاژ و کوک باید در کنار یک دیگر انجام شوند و هرکدام به تنهایی، نمیتوانند تاثیرگذار باشند.

سرویس-پیانو-اکوستیک-در-ایران.jpg

جدای از این موارد میتوان به مواردی مثل تعمیر پدال،‌ نمد، چوب و سیم و پین کوک های این ساز میباشد. تعمیر پیانو نیازمند تخصص و مهارت است،‌ از همین رو بسیاری از شرکتهای تولید کننده این ساز دوره های تعمیر را برای متخصصان خود برگزار میکنند. میتوانید برای  تعمیر پیانو در تهران و شهرستان ها به این صفحه مراجعه کنید.

  • ۹۸/۰۵/۲۸
  • sazkala shop

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی