فروشگاه آنلاین ادوات موسیقی

فروشگاه ساز کالا فروشنده انواع سازها همچون گیتار، پیانو و سازهای زهی

فروشگاه آنلاین ادوات موسیقی

فروشگاه ساز کالا فروشنده انواع سازها همچون گیتار، پیانو و سازهای زهی

  • ۱
  • ۰

قبل از تحقیق کردن برای یافتن ساز موردعلاقه تان، باید هدف خود را از خرید ساز تعیین کنید و اصطلاحا سنگهایتان را با خودتان وا بکنید! شاید شما هم برای همراهی با دوستانتان یا به اصرار اطرافیانتان به سمت موسیقی روانه شده باشید. در این صورت باید بدانید که حتی اگر بهترین گیتار را بخرید، پس از مدتی در کنار اتاق شما خاک خواهد خورد یا در بهترین شرایط جزو دکور اتاقتان خواهد شد.


میزان علاقه شما به موسیقی چقدر است ؟

تمرین با گیتار نیازمند صبر و اشتیاق زیادی است. در ابتدای نواختن، شما هیچ چیز از این ساز نمیدانید و مدتی زمان میبرد تا نحوه برقراری ارتباط با آن را بیاموزید. ممکن است شما بارها امید خود را از دست داده و دیگر شور و هیجانیبرای تمریناتتان نداشته باشید. در چنین شرایطی تنها کسانی میتوانند در نواختن موفق شوند که علاقه زیادی به سازشان داشته باشند. تمرینات طاقت فرسا و در بسیاری اوقات نا امید کننده هستند، اگر فکر میکنید آنقدر به ساز علاقه ندارید که بتوانید این سختی ها را تحمل کنید بهتر است وقت خود را با آن تلف نکنید.

اما اگر شور و اشتیاق زیادی داشته و  برای خرید سازتان مصمم هستید، در اینجا باید خبر خوشی را به شما اعلام کنیم. گیتار الکتریک یکی از پرفروش ترین سازهای جهان است و تنوع صدایی آن، نسبت به دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی افزایش داشته است. شما میتوانید با این ساز موسیقی های لایت و آرامبخش با صدایی عمیق بنوازید، یا میتوانید موسیقی متال و راک را انتخاب کنید که صدایی بم و شلوغ دارند. اگر واقعا به گیتار الکتریک علاقمند هستید، باید بدانید مسیر طولانی پیش روی شماست، از دهه ۵۰ تا به امروز بندهای زیادی با استفاده از این ساز اهنگهای معروفی را تولید کرده اند که شاید حتی نتوانید تعداد آنها را بشمارید!

برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید گیتار پست راهنمای انتخاب گیتار الکتریک برای شروع نوازندگی را مطالعه کنید.

  • ۹۸/۰۵/۰۱
  • sazkala shop

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی