فروشگاه آنلاین ادوات موسیقی

فروشگاه ساز کالا فروشنده انواع سازها همچون گیتار، پیانو و سازهای زهی

فروشگاه آنلاین ادوات موسیقی

فروشگاه ساز کالا فروشنده انواع سازها همچون گیتار، پیانو و سازهای زهی

  • ۰
  • ۰

امروزه انواع مختلف و متنوعی از افکت گیتار الکتریک در بازار مشاهده میشوند، افکت گیتار بین مسیر گیتار الکتریک و امپلیفایر قرار میگیرد و وظیفه آن تغییر و ایجاد اعوجاج در شکل موج تولید شده توسط ساز میباشد. در این پست چند نموه از معروفترین و پرکاربردترین این افکتها را برایتان نام برده ایم. از  معتبرترین شرکتهای تولید کننده افکت گیتار میتوان به Zoom و Boss اشاره کرد.

افکت دیستورشن Distortion

این افکت برای سبک های متال و راک استفاده میشود. تاریخچه آن مربوط به دهه 60 و 70 میشود که در آن زمان کاربرد زیادی در سبکهای راک قدیمی و کلاسیک داشت. دیستورشن مقدار شلوغی و حجم صدا یا همان Gain را افزایش میدهد.

افکت Wah-Wah

از معروفترین نوازندگانی که از این افکت استفاده میکرده اند میتوان به نوازندگان سبک بلوز همچون جیمی هندریکس و دیوید گیلمور اشاره کرد. این افکت با تغییر شکل موج و ایجاد اعوجاج صدای خروجی را مقداری بم و کرده و حالتی تودماغی ایجاد میکند.

افکت Fuzz

افکت فاز با عنوان Octavia نیز شناخته میشود. کاربردهای این افکت متنوع میباشند و بیشتر از آن در سولو نوازی استفاده کرد. این افکت به دلیل صدای خاصی که تولید میکند معمولا کمتر استفاده میشود، از معروفترین بندهایی که از آن استفاده میکند میتوان به Dr.Octavia اشاره کرد. فاز صدای خروجی را بم کرده و مقداری دیستورشن صدا را افزایش میدهد.

  • ۹۸/۰۵/۱۸
  • sazkala shop

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی