فروشگاه آنلاین ادوات موسیقی

فروشگاه ساز کالا فروشنده انواع سازها همچون گیتار، پیانو و سازهای زهی

فروشگاه آنلاین ادوات موسیقی

فروشگاه ساز کالا فروشنده انواع سازها همچون گیتار، پیانو و سازهای زهی

  • ۱
  • ۰

شرکت Yamaha سری Arius را در مدلهای متفاوتی برای هر سطحی از نوازندگی تولید کرده است. سری Arius یکی از پرکاربردترین سری های پیانو یاماها بشمار میرود که در این پست، به معرفی دو مدل آن برای نوازندگان نیمه حرفه ای و حرفه ای میپردازیم. این دو مدل YDP 143 و YDP 163 هستند که هردو، ابتدایی ترین مشخصات یک پیانو دیجیتال مرغوب را دارند. از مشترکات آنها میتوان به وجود ۳ پدال، اکشن Graded Hammer GH3  و 10 نوع صدای مختلف اشاره کرد.

معرفی پیانو Arius YDP143

این مدل برای افراد مبتدی و نیمه حرفه ای مناسب است. ناگفته نماند که کیفیت شبیه سازی در همه محصولات Arius مشابه میباشد. تنها تفاوتهایی که در این میان وجود دارد امکانات بیشتر و دقت بالاتر در محصولات حرفه ای میباشد. مدل 143 دارای مقدار پلیفونی ۱۹۲ است که میتوان گفت که حتی بیشتر از نیاز افراد مبتدی میباشد. یک پیانوی ساده و ابتدایی دارای ۶۴ پلیفونی میباشد که این میزان برای مبتدیان کافی است. بدین ترتیب میتوان گفت ۱۹۲ پلیفونی برای افراد حرفه ای نیز پاسخگو خواهد بود. این مدل دارای دو بلندگوی ۶ واتی میباشد که صدای کافی برای تمرینات شما در خانه و اجرا برای دوستانتان میباشد. به همین دلیل باید گفت پیانو YDP 143 برای استیج و اجراهای کنسرتی قدرت صدای لازم را نداشته و کارامد نیست.

معرفی پیانو Arius YDP163

مدل ۱۶۳ نیز از همان میزان ۱۹۲ پلفونی بهره برده است. هرچه میزان این عدد بیشتر باشد یعنی دقت اجرای نت ها و نوانسها بالاتر خواهد بود. شرکت یاماها در تولید این سری از صدای با کیفیت پیانوی افسانه ای CFIIIS که یکی از بهترین پیانوهای گرند در سطح دنیا میباشد نمونه برداری کرده است. شما میتوانید قطعه ها و نتهایی که نواخته اید را بر روی حافظه داخلی این پیانو ذخیره کنید. این مدل دارای ۲ خروجی هدفون برای مرینات شاگرد و استاد،‌و یک پورت USB برای انتقال فایل های ضبط شده به کامپیوتر میباشد. از مزیتهای آن نسبت به مدل قبلی باید به دو بلندگوی ۲۰ وات اشاره کرد که صدای بلند و قدرتمندی را تولید میکنند. بدین ترتیب میتوان گفت پیانو YDP 163 برای اجراهای کوچک، و تمرین نوازندگی در کنار گیتار الکتریک یا درامز و سیمبال صدای کافی را تولید کرده و انتخاب مناسبی برای این منظور خواهد بود.

  • ۹۸/۰۵/۱۳
  • sazkala shop

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی